czwartek, 31 lipca 2008

Post Testowy

5 komentarzy:

SP1WSR Andy pisze...

I tak 3mać Panie Piotrze! Vy73!

Anonimowy pisze...

Coś dziwnie się wyświetla ta strona ;-)
Ten zestaw 2,4GHz do 122 MHz to też z tą puszką coli? :)

KRAKUS007 pisze...

CZESC.....
cokolwiek teraz bym nie napisal, to i tak nie wyraze mojego zachwytu. Zrobiles super zdjecia, podales super info. Mozesz byc dumny z pomyslu zalozenia Tego Bloga! Zaraziles mnie tymi modami. Teraz wychodze do pracy, ale po powrocie zaraz siadam do kompa i jeszcze raz czytam to wszystko co tu podales. Nie bede Ci juz wiecej "kadzil" bo popadniesz w samouwielbienie, ale ja nie "KADZE" ........Lubie Nasze Hobby, kocham zdjecia, i mam szacunek dla Ludzi Twojego pokroju. To co robisz, robisz bardzo starannie.
Serdecznie Cie pozdrawiam
Henryk
VK3TFE

christ pisze...

hi ziet er heel goed uit de beelden spreken voor zich 73 pe5yes
christ

Andrzej pisze...

TH-D7E

O mnie

Trzebież, Zachodniopomorskie, Poland
Lokator JO73gp >> Trzebież. email kontaktowy sq1bhq@poczta.onet.pl